Jak osiągnąć wymarzony cel?

Zdrowy catering dietetyczny dostosowany do Twoich potrzeb to nie wszystko .

Stosując się do poniższych zasad żywienia, łatwiej osiągniesz swój cel!

Pamiętaj by każdy posiłek jeść regularnie. Musisz wyznaczyć sobie stałe godziny spożywania posiłków. Planując to weź pod uwagę, aby przerwy między posiłkami wynosiły nie więcej niż 3-4godziny Śniadanie staraj się zjeść najpóźniej do 1godziny po przebudzeniu, a kolacje nie później niż 2-3 godziny przed zaśnięciem

Spożywane dania jedz powoli i dobrze przeżuwając. Dzięki temu dłużej będziesz czuł sytość i zapomnisz o głodzie. Szybkie jedzenie negatywnie wpływa na nasze zdrowie powodując np. przybieranie na wadze, wrzody żołądka, cukrzyce, podwyższony cholesterol ,zaburzenia żołądkowo-jelitowe itp.

Koniecznie pij codziennie minimum 2 litry płynów pozbawionych kalorii, najlepsza będzie woda niegazowana. Możesz również pić niesłodzone napary herbaty (np. zielona, biała itp.) Wyeliminuj napoje gazowane i soki ,które zawierają bardzo dużo cukru

Nie dosalaj naszych posiłków, ponieważ nadmiar soli podnosi ciśnienie tętnicze krwi oraz zatrzymuje wodę w organizmie, powodując obrzęki

Podczas diety unikaj spożywania alkoholu lub w miarę możliwości ogranicz.
Napoje alkoholowe to produktywysokokaloryczne

Między zaplanowanymi posiłkami NIE PODJADAJ
.Pamiętaj, że podjadanie to dodatkowe kalorie,które stoją na drodze do Twojego sukcesu

Nie pomijaj żadnego posiłku, nawet jeśli nie czujesz głodu. Błędem jest pomijanie posiłków zwłaszcza śniadań.
Twój organizm potrzebuje regularnychdostaw energii i składników odżywczych

Zdrowa dieta w połączeniu z aktywnością fizyczną to najlepsze rozwiązanie do wymarzonego celu .Wybierz dla siebie najbardziej odpowiednią formę i stosuj ja regularnie

Po osiągnięciu celu nie wracaj do złych nawyków, nawet na chwilę
Staraj się stosować do poznanych zasad żywienia.
W ten sposób unikniesz efektu jo-jo